العربيات city
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
العربيات city

منتدى لتبادل النقاشات والحوارات

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

معلومات تفيدك بما انك طالب مصرى !!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
tamer hosny

معلومات تفيدك بما انك طالب مصرى !!  Empty
مُساهمةموضوع: معلومات تفيدك بما انك طالب مصرى !!     معلومات تفيدك بما انك طالب مصرى !!  Emptyالأربعاء أكتوبر 27, 2010 7:37 am

عزيزى الطالب انا حبيت اعرفك ازاى تكون متفوق فى الثانوية العامة او اى صف من الصفوف
والان ومع حلول عام دراسى جديد عليك تتبع الاتى

1 - الفتحة على الندالة وقلة الاصل

والفوائد كبيرة ومضمونة يعنى وانت وصاحبك على السور والمدير جة ينفع انك تتقفش؟؟ لا طبعا خليك جدع واظرف صحبك كوع ينزل فحضن المدير حبيبو
1 - السيبر يجماعة ودا اهم مكونات الثانوية العامة
ودا فوايدة معروفة وهى انك بتكلم موزز / بتلعب العاب اون لاين مع اصحابك / الذهاب الى الثانوية بنات (هااام للشباب) / بس اهم حاجة متنساش تعمل ع كل اريبك اوف لاين ع الياهو علشان متتقفش يا بطوط
3 - الكورنيش اهم من السايبر
دا بقى يهم كل الشباب وخصوصا المتفوقين (الفشلة) هى مصر بطلع علماء دانت لو رحت بإختراع مياة سخن بارد يوفر فى الطاقة ويحافظ على البيئة هيقولولك حطو فى!!!!! البيت للحاجة / والاهم الموزز افكس للدروس احنا بنراجع للامتحان الكبير الى قدمنا كمان كام سنة انا عارف يا شباب كلكو عايزين تنجحو ب امتياااااز !!

مع اطيب التمنيات لكم بفشل سعيد ومزز فى ازدهار دائما
....
قيم متبقاش بخيل دا انا مديلك النصايح بتاعت زويل
الى يعمل بنصايحى لو اهلو جولى انا ولا اعرفك يا صحبى !! ايوة مش انت قارى الفاتحة ع الندالة وقلة الاصل ولا اية ؟؟
مٍَـلگــة آلإحِسِـــ...!
Admin
مٍَـلگــة آلإحِسِـــ...!

معلومات تفيدك بما انك طالب مصرى !!  Empty
مُساهمةموضوع: تمام     معلومات تفيدك بما انك طالب مصرى !!  Emptyالإثنين نوفمبر 01, 2010 7:28 am

تمام زوز ثانكس ع التوبيك
https://sarahf.yoo7.com

معلومات تفيدك بما انك طالب مصرى !!
صفحة 1 من اصل 1